Translate

יום ראשון, 21 באפריל 2013

Max Payne 3 להורדה ישירה!


למקס פיין, הטרגדיות שארכו יקיריו לפני שנים הן פצעים שמסרבים להגליד. כבר לא שוטר, זרוק ומכור למשככי כאבים, מקס לוקח את העבודה בסאו פאולו, ברזיל, להגן על המשפחה של יזם נדל"ן מצליח רודריגו רנקו, בסופו של דבר מאמץ כדי לברוח מהעבר הבעייתי שלו. אבל כמו ספירלת אירועים שיצאו מכלל שליטתו, מקס פיין מוצא את עצמו לבד ברחובות עיר לא מוכרת, חפש בכל את האמת ונלחם על דרך החוצה.


מידע על המשחק:
שנה: 2012
ז'אנר: פעולה (יריות)
מפתחים: Rockstar Vancouver
מו"ל: משחקי Rockstar
פלטפורמה: PC
שפה: רוסית, אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, ספרדית, פורטוגזית, פולניה
גודל המשחק: 16,62 GB


מאפיינים:


כמו בסרטים. סצנות פעולה ייחודיות מקס פיין 3 מופקות על ידי טכנולוגיות מתקדמות: אופורית מערכת פיזית, זמן Bullet התרחבות זמן ארגוני והמצלמות "החכמות" Bullet-המצלמות. לא אנימציה מחושבת מראש - מהלכי מקס, כדורים להתחמק ומתגבר על מכשולים בתאימות מלאה עם הסביבה והמצב, ומתנגדים מגיבים "הכן" לכל ירייה.
מה שבטוח בטוח. תכונה אחת של מקס פיין 3 היא מערכת של מקלטים שמביאים ברכיב אסטרטגי של הירי ומאפשר לשחקנים להילחם בכל מעשה חדש בהתאם למצב.
אם חבר היה פתאום. תפקיד גדול במקס פיין 3 הוקצה שותף וגיבור מתנגדים. כדי ליצור דמויות על לכידת תנועת המשפט נרשמו מאה שעות של וידאו, וזה אפשר כל קרב, בכל פרק של המשחק כדי להפוך באמת ייחודיים.
בסגנון של Rockstar. הכל במקס פיין 3 עבד עד לפרט הקטן ביותר. ירי לא עובר בלי להשאיר עקבות: כל כדור שנורה משפיע על המראה של רמה על פניו וגופו של מקס בלהט הקרב עומד זעה, מתנגדי פצעי זבי דם. מפרט כוח אש: עבודות ההדק, לוחץ התריס, לקפוץ מאנייה הקאמרית.
גיבורים לא הולכים משם. בצע את התפקיד של מקס פיין הוא מוכר למעריצים של סדרת ג'יימס MakKeffri, קולו של בלש ברומנים המקוריים. עם זאת, 3 תפקיד פיין מקס אינו מוגבל רק קול אחד - ג'יימס נתן מקס הופעתו, ודבר במשחק תפקידים בלכידת תנועת בית המשפט.


דרישות מערכת:
מערכת הפעלה: Windows 7/Vista/XP PC (32 או 64 ביט)
מעבד: אינטל הליבה הכפולה 2.4 GHz או AMD הליבה הכפולה 2.6 GHz
זיכרון: 2GB
כרטיס מסך: NVIDIA GeForce 8600 GT 512MB זכרון RAM או AMD Radeon HD 3400 512MB RAM
כונן קשיח: 35Gb

להורדה 1: ShareFlare

להורדה 2: LetItBit

להורדה 3: Vip-File




אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה